14.12.2021
2021 წლის ადგილობრივი თვითმმართველობის არჩევნების პერიოდში
განხორციელებული სოციალური მედიის მონიტორინგი მიზნად ისახავდა იმის
შესწავლას, თუ რა სახის ინფორმაციას ეცნობოდა ყოველდღიურად
მომხმარებელი სოციალური მედიიდან ქვეყანაში მიმდინარე მოვლენების
შესახებ. იმის გათვალისწინებით, რომ საქართველოში ყველაზე პოპულარული
სოციალური ქსელი ფეისბუკია, მონიტორინგი განხორციელდა სწორედ იმაზე,
თუ როგორ იყენებდნენ ამ პლატფორმას საარჩევნო პერიოდში ტრადიციული
მედია და საარჩევნო სუბიექტები და რა ტიპის მასალები იწვევდა ყველაზე
მეტ ინტერაქციას მომხმარებელთა იმ ღია ჯგუფებსა და პოპულარულ
გვერდებზე, რომლებსაც ასეულობით ათასი წევრი თუ გამომწერი ჰყავთ.საბოლოო ანგარიშის სრული ვერსია ნახეთ აქ.